S čím se na mě můžete obrátit?

Milí žáci, vážení rodiče a pedagogové,



po jarních prázdninách jsem na školu nastoupila jako školní psycholog, ráda bych Vám shrnula, v jakých situacích se na mě můžete obracet. I v době distanční výuky jsou povolené individuální konzultace, takže se můžeme osobně sejít a probrat, co je potřeba. V rámci své činnosti jsem vázána zákonnými normami a také profesním etickým kodexem, kam spadá také zachování mlčenlivosti. Obracejte se na mě prostřednictvím emailu svobodova@2zsmh.cz nebo na telefonním čísle 724 336 437, kde se domluvíme na individuální schůzce. 


V jakých situacích se na mě můžete obracet: 


Žáci 

• Když Vás cokoliv trápí, máte z něčeho strach, obavy 

• Když nevíte, jak se učit 

• Když vás trápí vztahy ve třídě, vztahy s učiteli 

• Když nevíte, co se s Vámi děje a je Vám to nepříjemné 

• Když si nejste jistí, kam jít na střední školu 


Rodiče/zákonní zástupci 

• Když si Vaše dítě stěžuje na situaci ve škole, ve třídě 

• Když se dítěti náhle zhorší prospěch, změní se jeho chování 

• Když potřebujete zkonzultovat výchovné vedení Vašeho dítěte – nastavení režimu, příprava do školy, distanční výuka, výchovné problémy 

• Když chcete rozvíjet dítě v dílčích psychických funkcích jako je paměť, pozornost, představivost, logické myšlení, zrakové či sluchové vnímání 

• Když procházíte náročnou životní situací, která by se mohla odrazit na chování Vašeho dítěte ve škole, během distanční výuky


Učitelé 

• Spolupráce na řešení výchovných a vzdělávacích obtížích žáků 

• Spolupráce na spoluvytváření zdravého klimatu ve třídách

• Prostor pro sdílení

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítejte!

Jak by měl vypadat zralý školák